Ministranci na wycieczce

Od dnia 30 kwietnia ministranci z naszej parafii brali udział w wyjeździe do Krakowa i okolic. Pierwszy dzień był przeznaczony na zwiedzanie sanktuarium w Kalwarii Zebrzydowskiej. Następnie udaliśmy się do Łagiewnik, gdzie udało nam się dołączyć do modlitwy Koronką w godzinie Miłosierdzia. Drugi dzień przeznaczyliśmy na aktywny wypoczynek, który rozpoczął się od zwiedzania parku miniatur w Inwałdzie. Myślę, że dla wielu będzie to miejsce, do którego będą często wracać wspomnieniami. Popołudniu odwiedziliśmy rynek w Krakowie i Wawel. Ostatniego dnia pojechaliśmy do Wadowic gdzie zwiedziliśmy muzeum św. Jana Pawła II,  a także kościół, w którym mały Wojtyła służył jako ministrant. W drodze powrotnej podziękowaliśmy Matce Bożej za opiekę w czasie wyjazdu w znanym wszystkim sanktuarium Maryjnym na Jasnej Górze. Wszyscy cali i zdrowi wrócili do domu. Bardzo Wam dziękujemy drodzy Ministranci za ten czas i czekamy na kolejny wyjazd.

Tekst: ks. Jakub Rachwalski

Ministranci na wycieczce 2016

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej na temat ciasteczek (cookies) przeczytasz tutaj oraz w naszej polityce prywatności tutaj.